Labels

Tuesday 6 November 2012

Gembar!!! Menteri Pertahanan Dipecat!!!



MOSCOW 7 Nov. - Presiden Rusia, Vladimir Putin semalam, memecat Menteri Pertahanannya, Anatoly Serdyukov selepas dia didakwa terlibat dalam skandal rasuah.

Jawatan tersebut kini menjadi milik Gabenor Wilayah Moscow yang juga merupakan bekas Menteri Kecemasan, Sergei Shoigu.

"Setelah meneliti pelbagai aspek, saya membuat keputusan untuk memecat Serdyukov bagi membolehkan siasatan skandal rasuahnya dilakukan," kata Putin. - AFP

Kemajuan sistem pertahanan jepun hanya dengan menguasai bahasa ibonda, malaysia? dengan menguasai bahasa penjajah, tetapi sistem pertahanan masih di tahap low class!!! kalau komisen hard class!!!

Semasa perang dunia kedua, jepun bertindak manakluk negara-nagara  di seluruh asia bagi menghapus sistem kapitalis barat dan sekular barat, jepun juga menjajah  CHINA untuk menghapus sistem komunis, sistem komunis juga adalah sistem dari barat, iaitu berasal dari RUSSIA, jepun menjajah filipina untuk menghapus sistem kapitalis ciptaan amerika syarikat, jepun menjajah tanah melayu untuk menghapus sistem perlembagaan penjajah british, tetapi sayang, anak-anak melayu semasa ituh sudah diperalat oleh british demi untuk mencapai cita-cita mereka, lihat apa sudah terjadi, sistem british masih kekal di malaysia, malaysia adalah masih sebahagian empayarnya, malaysia anggota komanwel, kata orang, angota-anggota koemanwel tu sebagai tanda untuk memperingati bekas tanah jajahan british, padahal semua ituh adalah untuk mengekal empayarnya,, cuma amerika syarikat sahaja yang bijak kerana bertindak keluar dari pertubuhan aggota komanwel, tetapi masih menjadi anjing british.

Tahukah anda, sewaktu zaman kekhalifahan, mahararaja jepun sangat rapat dengan sultan abdul hamid, banyak anak-anak jepun menimba ilmu yg diberikan oleh khalifah, kususnya pembuatan robot dan enjin, yang sehingga kini negara jepun masih gah dan maju dari segi teknologi robot dan enjin, sebab itulah jepun tidak langsung anti islam, kerana jasanya kepada khalifah. turut yg pernah bersahabat dengan khalifah adalah jerman. sehingga kini jerman memang terkenal sebagai negara pengeluar kereta-kereta mewah. jepun telah di ajar oleh khalifah untuk memahami kejahatan pihak barat. sebab itu lah japun sangat anti dengan barat. malaysia sahaja yang menjunjung barat.

Malaysia? yg bersekongkol dengan british apa yg ada? nak beri alasan malaysia sudah ada menara pencakar langit? ya, menara pencakar langit itu siapa yang punya? ada peniaga melayu? malaysia berjaya menjadi negara pengeluar kereta iaitu proton, komponen-komponen pun tempah dari jepun juga. ;), anak-anak melayu pun masih menjilat bahasa penjajah, tetapi haram satu pun tak membawa kemajuan untuk negara, membawa maksiat, ikut negro, buang bayi, merompak, merogol adalah. lebih 50 tahun menjadi pewaris british, tetapi peralatan tentera masih memberli dari negara barat. lepas tu kebas komisen pulak, lepas kebas komisen guna bom c4 bom orang sebab tak nak share komisen. porahhh..ingat zaman mesin taip ka!!!

psst..Paham?

Blog Pakatan Rakyat