Labels

Tuesday 20 November 2012

Hasil Ciptaan Nazi Komunis Ini Jatuh Kepada Pihak Amerika.



Power broker, Roket, Nazi dan Yahudi. 

Kita mungkin hanya memandang Auswitch sebagai kem konsentrasi nazi, tetapi kita tidak sedikit pun memandang kepada Peenemünde yang merupakan kem konsentrasi yang menumpukan kepada penyelidikan senjata balistik moden.

Daripada penciptaan roket, reka bentuk kapal terbang dan persenjataan nuklear, kebanyakan daripada hasil ciptaan nazi komunis ini jatuh kepada pihak amerika. 

Saintis-saintis yahudi ini juga merupakan sebagai power broker yang bertindak sebagai pengubah permainan"game changer" kepada lanskap peperangan dunia kedua apabila mereka berubah pihak kepada tentera berikat.

Semenjak dari berakhirnya perang dunia ke-2 , Suaka perang dari peenemunde ini yang menjadi power broker yang menguasai 2 lapangan perang dan sangat menguntungkan mereka. mereka berada ditengah tengah kuasa untuk membangunkan ekonomi dan kuasa merentasi sempadan Daripada Arab , Afrika, Amerika, eropah dan timur jauh semuanya hampir mereka kuasai.

Kita di berharap dengan melayu yang masih sedar bahawa diri mereka melayu tidak akan dapat terpengaruh dengan lagak dan gaya penjual roket yang bergantungan di tepi jalan . 

Sudah lama mereka yang berlagak seperti power broker menyimpan dendam kesumat yahudi yang mahu menguasai kita.

psst....Jerman antara negara yg pernah bersekutu baik dengan khilafah, selepas jepun, intaly juga tersenarai. Semua kelengkapan teknologi jepun, jerman dan italy adalah hasil ilmuan yg diturunkan oleh khilafah kepada mereka. Tetapi sayang, negara-negara arab sendiri menjatuhkan khilafah sehingga terjerat, lalu disekat oleh amerika/british dan yahudi  untuk membangun persenjataan canggih. Sebagaimana jepun dikepung oleh amerika sekarang dan terpaksa berskutu dengan amerika akibat mempunyai perjanjian antarabangsa.

Blog Pakatan Rakyat