Labels

Friday 8 March 2013

TERKINI : Saiful Buatkan Utusan Meloya Kantoi!!!!


Utusan Malaysia menyiarkan berita yang bapa Saiful Bukhari dan Anwar telah bertemu dan tarikhnya yang tak dijelaskan. Utusan Malaysia [UM] dan macai-macai UmnoBN pun sebarlah gambar di bawah.


Kononnya pertemuan tersebut ada kaitan dengan pengakuan bapa Saiful, Azlan Mohd Lazim hari ini yang meminta maaf kepada Anwar dan mendakwa Saiful Bukhari dipergunakan pihak tak bertanggungjawab termasuk oleh pegawai khas Najib untuk memfitnah Anwar.

Kepala macai UM nak memfitnah tetapi teragak-agak. Maka UM sandarkan gambar di atas disiarkan oleh macai-macai UmnoBN seperti yang disebut UM iaitu MyNewHub, Angin Laut China Selatan, Novandri dan Kedah ke KL. [Rujuk UM]

Namun belum sempat panas, Saiful Bukhari sendiri berjaya kantoikan UM dan macai-macai UmnoBN. Lihatlah gambar di bawah. Gambar dari video yang dipaparkan oleh Saiful Bukhari sendiri di blognya [KLIK]. Dipaparkan juga tarikh perjumpaan tersebut pada 8/6/2008. Takkan Anwar dan bapa Saiful Bukhari masih memakai baju yang sama dipakai tahun 2008 untuk bertemu pada 2013.


Nampaknya UM dan macai-macai UMno begitu mudah nak memperbodohkan orang ramai. Maaf, fitnah anda gagal!! Satu lagi kerja bengap UM.

#Pencacai penjilat kaki umno menggelabah, jadikan bapa saiful pulak sebagai sasaran....kikiki..kesian depa...tak boleh menerima kenyataan....



Blog Pakatan Rakyat