Labels

Monday 23 January 2012

Adakah Ini Mafia Yang Buat Kacau Di Jalan Kebun???

Ini dia screenshot faceboknya yang gua ambil tadi, Nama mamat tu muhammad razali atau baharom. adakah ini mamat yang dok buat kacau  ceramah Asal Bukan Umno A.B.U dijalan kebun baru-baru ni.  

ScreenShot Facebook Beliau.

Blogger-Blogger upahan UMNO berkata yang menyerang ceramah ABU semalam di jalan kebun bukanlah dilakukan oleh orang UMNO/BN, Tetapi apakah yang lu semua lihat mafia taik kucing ini orang UMNO/BN atau tidak. Habis bendera berlogo kan apo tu? timbang ikan ker? harap lu semua pikir-pikir ya.

UMNO mengeluarkan kata-kata menghina kaum India seperti “India keling”,”kumpulan pendatang”,”tak malukan Melayu bergabung dengan India” serta “India hanya buat kacau sahaja di sini”.

penyokong UMNO mensasarkan orang India sahaja apabila dilihat hanya menyerang kaum India tanpa memperdulikan orang Melayu dan Cina yang turut berada di dalam dewan itu.

“Sasaran mereka adalah orang India apabila salah seorang dari mereka mengatakan ingin mengajar orang India.

“Keadaan mula menjadi semakin kecoh apabila mereka bertindak menyerang menggunakan kerusi dan juga menggunakan kayu bendera sebagai senjata memukul orang India yang berada di dalam serta di luar dewan


psst...Hoi mafia!! ini bumi Allah S.W.T bukan bapak lu punya bumi..!!!

Blog Pakatan Rakyat