Labels

Thursday 19 January 2012

Ah Jib Gor Di Sindir....

Cubaan Ah Jib Gor untuk mengkaji sama ada beliau berjaya tau tidak menarik semula sokongan dari kaum cina akhirnya mengundang malu dengan sindiriran bukannya sokongan semula. disini azrin akan translate beberapa komen oleh beberapa orang kaum cina yang menyindir Ah Jib Gor.


Tajuk Status Dari Datuk Seri Ah Jib Gor - Bagi Bang Ee ditambah sutera provinsi di masyarakat Cina dalam isu-isu pembiayaan Sarawak, termasuk tanah perkuburan untuk membeli soalan baru.



Perdana Menteri menjawab: "pejabat saya akan mendapatkan maklumat daripada ahli-ahli Kongres yang berkaitan."

Ken Leong - Bercakap tentang empat tahun! Apabila siap Sungai kecil Longzhen China? Anak perempuan saya perlu lima tahun!
Hanya bercakap selama hampir 4 tahun sudah! Apabila SJKC Bandar Sungai Long siap? Anak saya hampir 5 tahun!

Nathelin Tan - Jangan lupa untuk bertanya dan susulan, jangan hanya berkata, ada sesuatu yang benar-benar, orang ramai akan menyokong.

Ong Chih Chang - Adakah untuk mempercayai keikhlasan mereka. . . Ha ha!

Yeong Tech Hui - Perdana Menteri: jika ia benar-benar susulan, dan juga boleh melaporkan kira-kira?

Allen Phua - Kenapa Pulau Pinang NLD boleh tadbir urus yang lebih bersih. Kebanyakan pengurangan hutang negeri, pegawai-pegawai dibebaskan harta mereka sendiri kepada orang ramai untuk tahu? ? Tetapi kenapa BN hutang lebih banyak di bawah kawalan? Pegawai dikeluarkan harta itu kepada berhenti tiba-tiba boleh hanya saudara tahu, tidak memberi orang apa? Mereka takut tamak terlalu banyak sehingga anda perlu adju pertama untuk mengumumkan kepada orang-orang di bawah anda tahu?

James Wong - Terdapat jawapan, jawapan adalah sama dengan

Taiki Lim - Apa mesej seperti ... oleh pujian Oh! ! ?

Itu dia antara komen-komen dari kaum cina yang menyindir Ah Jib Gor, Yang bahasa penjajah tu hangpa translate la sendiri...kekeke...azrin dapat maklumat, yang sesetengah ahli mca dan gerakan ada like page ni..kekek..kantoi....

Berjuanglah secara profesional janganlah berjuang kerana wang br1m...

psst....Ah Azrin Gor...



Blog Pakatan Rakyat