Labels

Saturday 7 January 2012

Pembaca Berita TV3 Tersasul...


Gara-gara tersasul sehingga menyebut nama Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia, Nur Jamalina Mohamad Jamali yang bertanggungjawab membaca berita dalam Buletin Utama TV3 malam semalam terpaksa membuat permohonan maaf di dalam twitter beliau.

Kesilapan itu terjadi ketika beliau sedang membacakan berita tentang lawatan Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Razak ke Afrika Selatan yang dijemput menghadiri ulang tahun ke-100 ANC. Bagaimanapun, Nur Jamalina atau lebih dikenali sebagai Jay Jamalina tersasul menyebut "Datuk Seri Anwar.." sebagai Perdna Menteri Malaysia. Jamalina bagaimanapun telah meminta maaf sambil memberikan sebab beliau tersasul kerana terdapat begitu banyak membacakan berita tentang Anwar Ibrahim sebelum itu.

Sesiapa yang mengikuti Buletin Utama 7 Januari mendapati bahawa sebelum berita tentang lawatan Najib Razak ke luar negara, Jamalina telah membacakan berita tentang kronologi kes liwat II Anwar Ibrahim malah telah menyebut pihak pembela meminta penangguhan sebanyak 75 kali sebelum ini. Ia kemudian disusuli pula dengan berita 'amaran' dan peringatan daripada Muhyidin dan Pengerusi KITA Kedah yang mencemuh perhimpunan 901 yang disifatkan sekadar mengacau.


Permohonan maaf Jamalina di dalam twitter beliau.

 Bagaimanapun tahniah diucapkan di atas keberanian Jamalina yang mengakui kesilapan beliau dan berkata perkara itu tidak disengajakan. Jangan pula selepas ini kita akan dengar berita Jamalina menghantar borang menyertai Ahli UMNO...kerana ikhlas...

klik sini untuk tonton video tersebut

psst....Gadis seksi ini mesti menyokong Anwar Ibrahim....kekekek...

Blog Pakatan Rakyat