Labels

Wednesday 29 February 2012

Menjawab Soalan Dari Pencacai Lembu UMNO Yahudi


Ini komen dari pencacai lembu yang bengang dengan artikel gua, komen seorang pencacai ni bersifatkan taksub dengan ah jib gor atau najib yang kaki kencing tu, guap un tak tahu pengkone ini lelaki atau perempuan, tetapi gua tengok ayat ni macam pompuan atau lebih disenangi gelaranya BETINA UMNO SELAK KAIN.

Soalan lu adalah....

Awak ingat penyokong PKR tak samseng ka? Ni la org melayu yg mudah lupa diri, bergaduh sesama agama n bangsa, bangsa lain bergelak n bertepuk tangan suka melihat kebodohan kita..

PKR buat samseng ker/ GUA SEBAGAI BLOGGER DAN REPORT DAH BANYAK TMEPAT GUA PERGI, hasil siasatan ialah ahli umno yang di anjingkan menyamar sebagai ahli PKR buat samseng, nak sabotaj PKR akhinya kantoi..., UMNO tu buat samseng tak nak mengaku dan tidak bertanggungjawab, mengenai siapa yang penyebab berlakunya pergaduhan sesama agama dan bangsa adalah UMNO sendiri, iman lemah, otak letak kat pungkoq..sudah dapat rm20 terus buat samseng taik kucing, dapat rm20 boleh beli dua kotak dunhill terus jadi setan mengganggu hidup org yang ingin pembaharuan untuk negara.


 Buka la mata n minda kita semua wahai kaum bumiputera Malaysia... Bersatu hati semua utk mewujudkan lagi keharmonian negara kita yg kita kasihi.... Setiap insan ada kelemahan.

Nak lihat negara kita hidup aman dan harmonian..lu tuju kepada media-media haprak UMNO yang kuat membuat berita fitnah dan aibkan orang, pertahanakan agama lebih penting, mengeratkan hubungan sesama kaum adalah lebih penting bukan untuk pertahanakan bangsa sahaja, nabi muhammad saw pun menyarankan kita perkuat dan pertahankan agama bukan bangsa. bangsa adalah bangsa. agama islam adalah untuk semua. bukan melayu saja bodoh...

Jgn duk asyik mengutuk buat tuduhan palsu dan mengaibkan org.... PM pun manusia jugak.... Ada hati n perasaan... Tak semua org boleh jadi PM.... Yg nak sangat jadi PM tu ingat awak tu layak kah? Tengok diri anda d depan cermin dulu....

Gua kutuk atau gua buat tuduhan adalah fakta, bukan auta macam papagomo setan yang 5 kali kantoi ngan gua tu, gua tahu asam garam politik, kalau lu tak tahu berpolitik. lu dok diam-diam dalam jamban la. lu jangan kacau kerja orang kalau lu tak tahu berpolitik, kalau lu tahu berpolitik..sila jawab..apaitu 4  dengan 3B perkara didalam perlembagaan parlimen???.kepada pencacai atau betina lembu umno, menuduh org meliwat tanpa bukti kukuh itu tulen ker? itu bukan tuduhan palsu ker? lain lah najib dan ah jib gor terang-terang dan ada bukti yang PM kita tu kaki kencing dan kaki belit, takbur, yang menuduh insan meliwat itu bukankah itu aib kan orang? hoi...yang takdir seseorang itu jadi PM adalah Allah S.W.T bukan lu..lu sedar lah diri lu tu..lu tu hamba bukan tuhan, najib ditakdir jadi PM tetapi dia tak bersyukur, buat kerja setan, penipu, rompak hak rakyat, tak pandai pimpin isteri, lelaki dayus..biarkan si isteri berpelukan dengan bukan muhrim seperti gambar dibawah ni 


Hoi pencacai lembu..najib layak jadi PM ker? jadi PM penjahanam negara boleh, jadi PM pungkoq boleh, jadi PM apco yahudi israel 1malaysia one israel kapal israel zim boleh, jadi PM pemfitnah boleh, lu suruh gua cermin diri gua? ok..gua dah cermin..gua nampak najib lu tu adalah PM paling buruk di persada dunia dan kuat belit pembohong anak didikan madey kutty. sekian...hehehe...

psst...Kasi rosmah tunjuk jambol ayam tu pandai pimpin ker? pimpin negara pun macam taik..kahkk ptuih!!!

Blog Pakatan Rakyat