Labels

Monday 28 May 2012

Yang Halal Dan Haram

Perhimpunan BERSIH 3.0 yang inginkan keadilan pilihanraya adalah HARAM kata ulama UMNO.

Perhimpunan belia negara dan di lalaikan oleh kumpulan tonggek sana tonggek sini iaitu K.POP adalah halala dan ulama-ulama UMNO, Mufti UMNO diam seribu bahasa tidak berani troll. Lihat sahaja kak mah..halal lag memberangsangkan..jambul sana jambul sini..itu sebab la gua cakap perhimpunan BERSIH 3.0 adalah HARAM!! konser tonggek-tonggek yang melalaikan semasa perhimpunan belia adalah HALAL!! siap ada kemalangan lagi..tetapi utusan cap taik lembu diam seribu bahasa...

Gua nak tanya..lu semua tengok gambar-gambar dibawah..dulu pakai main lantang bersuara mengatakan perhimpunan BERSIH itu haram!! tetapi kumpulan tonggek-tonggek yang didokong jibtuya teloq takdak mereka semua diam sejuta bahasa!! dimanakamah mereka-mereka yang kurang cerdik ini???

Mana sibongok ni?

Dimanahkah si mufti troll ni?? masihkah kmau semua ingat?? kerana seorang ulama yang wahabilah menyebabkan turki uthmaniyah iaitu negara islam global jatuh dan tumbang!! ni lah anatar salah seorang mufti troll. 

Mana dia pertubuhan ni? bila kena tang BERSIH sanggup jadi barua!!! bila kumpulan tonggek-tonggek yang didokong jibtuya lu semua diam berbilion bahasa!!!

psst...papagomo setan pun diam seribu bahasa..tak habis dengan sex...sexx...sex...memang kepala puka-puak umno ni kaki sek!!!





Blog Pakatan Rakyat