Labels

Friday 18 February 2011


 p/s :  nama lagi saful...memang bodo...nak perangkap rimau guna umpan cacing...bodo punya olang...

Buat pemimpin-pemimpin negara, buat pemimpin-pemimpin yang berada di mahkamah, buat mereka yangg ditugaskan dan di amanahkan untuk mengadili kes liwat DSAI ini, huraikanlah segala kekusutan ini. 
Mengapa begitu complicated sangat kes DSAI ini. Banyak yg dipersoalkan. 

Kan saya dah kata, ini semua salah si Saiful. Saiful patut jangan buat report and pegi hospital dulu. 

PERANGKAP LA DSAI. Saya ulang. PERANGKAP LA DSAI. 
Kata dah selalu kena dengan DSAI. Boleh jumpa PM, TPM, Ezam dan polis. Tapi pasang perangkap untuk kali ke 9. Time tu, bawa TGNA, TGHA, LKS, Khalid Brahim, TV 3, RTM, CNN, BBC tangkap DSAI tengah projek kat atas katil. 

Mana pergi SB-SB kita yang terror-terror, komando yang terror-terror, think thank yg geliga-geliga. 

DSAI dah selalu projek kau Saiful, confirm DSAI percaya dengan kau. Masa nak projek, pandai-pandai la pintu jangan bg kunci. Masa nak buka seluar and mulakan adegan, pandai-pandai la missed call ka untuk bagi hint kat TGNA, TGHA, LKS, Khalid Brahim, TV 3, RTM, CNN, BBC dan segala komando untuk ambil gambar dan tangkap terang-terang. 

Tak payah teruk-teruk statement saksi-saksi dan si saiful dipersoalkan oleh rakyat. PR pun akan lingkup. Tak payah buat PRU ke 13 pun tak apa. 

UMNOBONGOK peganglah malaysia selama2nya. 

Mengapa ini tak berlaku.....????? Jawab.....Jawab..... 

Kat Harian Metro hari tu, ada suami siap tangkap wife dia kat Puchong terang-terang lagi kat dalam bilik. Siap bawa anak dara dia untuk saksikan mak dia kena tangkap dengan lelaki lain. Kat muka depan kalau tak silap saya. Lagi pandai mamat yang tangkap bini dia tu dari mereka yang nak tangkap DSAI ni...... 

Tolong la jawab Saiful atau sesiapa yg terlibat dlm perbicaraan ini.
 

Blog Pakatan Rakyat