Labels

Monday 16 January 2012

Mantan Mufti Mahukan Yg Lebih Baik Dari Pak Hassan.


Dimulai gelakan azrin dahulu, hahahahaha!!!. azrin memang setuju apa yang diperkatakan oleh mantan mufti kerajaan negeri perlis dr asri zainul abidin tentang dato hassan ali yang telah digugur dari exco kerajaan negeri selangor, Memang perlu..memang perlu kita mahukan penggantinya lebih baik dari hassan ali dan bukanlah seseorang datangnya dari kalangan pengkhianat didalam perjuangan pakatan rakyat.

Hanyalah orang seperti hassan ali lah yang boleh manghancurkan kerajaan PR negeri selangor. hassan ali adalah ejen UMNO yang ingin mengburuk dan mensabotaj kerajaan negeri selangor dengan pergunakan agama sebagai modal untuk menunjukkan UMNO kononnya adalah hero untuk islam, nak tanya kepada pencacai-pencacai, dulu UMNO bertaring adakah meraka ingatkan Islam?? sila jawab...



Yang berpunca huru-hara didalam kerajaan negeri selangor si hassan tulah dalangnya, hassan ali antara yang bertanggungjawab merancang membawa PAS bergabung dengan UMNO, adakah hassan ali sudah lupa yang PAS pernah ditendang oleh UMNO dari perikatan setelah UMNO kembali bertaring, Hassan sudah alpa dan lupa yang UMNO adalah parti angkuh, sombong, riak dan jenis parti yang lupakan dirinya. bagaikan bila senang tak ingat kawan bila sudah mulalah ingatkan kawannya. Hassan ali pergunakan JAIS untuk memburuk kerajaan selangor pimpinan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.


Lihatlah gambat diatas, Mereka adalah klon hassan ali yang menyebabkan perak telah dirampas oleh UMNO secara tidak sah dan menggunakan kekerasan. lalu melantik ZAMBRY KADIR sebagai MB haram untuk perak. Ini antara muka-muka setan yg telah disuap dan mengkhianat undi rakyat dan juga menghancurkan perjuangan yang telah dikecapi oleh pakatan rakyat.

Perjuangan adalah salah satu untuk menentang apa yang kita tidak bersetuju dan tidak mahu menjadi lembu yang telah dicucuk hidungya, Perjuangan iklas haruslah diberi kekuatan agar perjuangan kita tidak di khianati oleh seseorang yang boleh menghancurkan dan menampahkan penderitaan rakyat kerana perjuangan itu telah hancur dan lebur.


Ini dia gambar diatas, puak-puak lembu UMNO menggantung banner sewaktu perlawanan manchester united. Perjuangan ini adalah perjuangan syok sendiri dan juga perjuangan yang sungguh memalukan negara kita. Ini dinama perjuangan membuata tuli dan membohongi rakyat secara halus. 

Azrin nak tergelak tengok gelagat puak-puak UMNO yang menggunakan slogan ''YANG HAK PASTI BERDIRI'' - ''YANG BATHIL PASTI JATUH''. sepatutnya slogan tersebut harus ditukar menjadikan ''YANG NAK SELAMAT PAKJIB DITERUSKAN'' - ''YANG ANWAR HARUS TERUS DIDAJALKAN'' KEKEKE...sekian...

Kepada pihak-pihak yang mempertahankan bekas Pengarah Biro Tata Negara ini dan memanggil dengan gelaran 'kekanda', segalanya terjawab kini bahawa Hassan Ali telah mengkhianati parti...

Sebelum ini terus pernah Harakah dihentak termasuk oleh beberapa blog 'jumud' yang sebenarnya hanya mahu selamatkan Hassan Ali.

Habis semua dihentam, kononnya ada perancangan puak tertentu ambik alih PAS, sedangkan tahukah kalian semua, Hassan hanya masuk PAS pada tahun 1998 semasa Anwar Ibrahim dipecat daripada Umno. Hassan ali bukan anwar ibrahim dia adalah UMNO..kekeke..

psst...Pakjib al-botaki harus bertaubat...


Blog Pakatan Rakyat