Labels

Monday 16 January 2012

Anwar Ibrahim Tak Boleh Dipercayai..


Utasan penyampu UMNO ni hari-hari mesti ada hentam itu sama anwar...hehehe...Tajuk yang tertera kat utusan penyampu kelmarin ialah ''Anwar Tak Boleh Dipercayai''...eehehhe...Sapa yang cakap tu?? agensi yahudi darimana yang UMNO upah tu?? tau lah Pemimpin UMNO sanggup bayar berjuta-juta kepada APCO yahudi untuk mendapat idea dan bantuan demi cita-cintanya tercapai, Cita-cintanya ialah mahukan anwar ibrahim hancur dari kerjaya politiknya. Sebab depa takutkan anwar daripada terus terjebak ke alam politik, kerana anwar adalah superhero dan berani menganggu lubuk rezeki sang penguasa yang bernama UMNO.

Siapa yang tak boleh dipercayai?? anwar atau UMNO?? jawapan pencacai-pencacai duniawinya mestilah menjawa anwar, tetapi jawapan dari rakyat yang bukan  dari kalangan tidak bodoh menjawab UMNO dan pemimpinnya yang tidak boleh dipercayai. Kerana sikap UMNO memang sejak dari dulu kini selamanya sentiasa membohongi rakyatnya secara hidup-hidup.



Ulama-ulama lebih percayakan anwar tetapi perasuah dan yahudi lebih percayakan UMNO. Kerana UMNO adalah harapan mereka sejak dari dulu lagi sewaktu tanah melayu mencapai kemerdekaan. Bonekanya tetap akan dipertahan. Anda semua ambillah iktibar apa yang telah berlaku di iraq apabila penjajah amerika melantik bonekanya untuk memimpin iraq demi kepentingan amerika sendiri, Sehingga kini pemimpin-pemimpin boneka iraq masih mengekal kuasanya dan amerika tetap akan pertahan bonekanya apabila berlaku pilihanraya dinegara tersebut. Pilihanraya yang sangat kotor akibat campurtangan amerika demi untuk pertahan bonek kesayangannya itu. Jikalau amerika kehilangan bonekanya bagaimana amerika nak merompak hasil kekayaan minyak tanah jajahannya itu.




Begitu juga tanah melayu yang sekrang ini bernama malaysia. Sewaktu tanah melayu mencapai kemuncak kemerdekaan, Pemimpin-pemimpin melayu haruslah menandatangi bersyarat sebelum penjajah british menyerah kuasa yang kononnya untuk memberi orang-orang melayu membentuk kerajaannya sendiri, tetapi syaratnya ialah mengekal sistem perlembagaan yang dimeterai oleh pihak british. Islam tidak boleh diutamakan, kuasa raja-raja melayu dihapuskan, ISA dipertahankan, ekonomi dan lain-lain. Begitulah sejarah yang masih ramai lagi rakyat tidak boleh berfikir kerana sikap duniawi dan pentingkan diri sendiri tanpa memikir kesusahan orang lain. Sebab itulah mereka antara pencacai-pencacai yang mudah terperdaya dari hasutan UMNO. Oleh kerana itulah mereka masih menjadi manusia yang mudah diperbodohkn oleh UMNO dulu kini selamanya...kesiannnn...mooohhh...sekian...

psst....Gua dan rakyat tak bodoh beb dan tetap akan percayakan anwar ibrahim ialah seorang mangsa fitnah...lu UMNO tarak boleh paksa-paksa ok...Kekuatan lu terlektak di pungkoq saiful..sekian...

Blog Pakatan Rakyat