Labels

Wednesday 11 January 2012

Pembangkang Kedah Puji Belanjawa Kerajaan Ngeri Kedah.


Alhamdulillah...macam nilah. ni bukan lembu namanya..kalau lembu dia banyak mengampu lebih dari tanduk kerbau..kekeke...apa alasan pencacai Umno selepas ini? adakah mereka akan berkata mereka ni sudah dibeli oleh pakatan rakyat atau anwar? seperti biasa ayat yg papagomo setan tu selalu gunakan :D

Adakah utusan akan menyiar laporan seperti video diatas? adakah mereka tak rasa malu jika menyiarkan? adakah kakmah atau rosmah binti mansor akan pijak-pijak utusan atau media-media ampu Umno yg lain jika menyiarkan? kekeke..mati hidup balik takkan menyiarkan sebab sumber rezeki media-media Umno datangnya dari Umno sendiri. rezekinya datang dari Allah s.w.t bukannya dari Umno..

kekek...Apa-apa pun azrin ren yg tidak hipokrik ni juga mahu mengucap tahniah kepada kerajaan pakatan rakyat di negeri kedah sehinggalah belanjawan dipuji leh pembangkangnya iaitu bekas parti pemerintah UMNO...kkeke..sebab apa belanjawan negeri kedah dipuji oleh Umno sendiri? sebab belanjawan negeri kedah adalah untuk rakyat bukan untuk kroni-kroninya yg selalu di amalkan oleh Umno.

psst...Janganlah meroyan yer pencacai Umno..kekeke...



Blog Pakatan Rakyat