Labels

Sunday 3 March 2013

Gambar pemimpin Sulu di Perhimpunan Agung UMNO 2012..Confirm ni kerja anwar...kikikiki....


Sultan sulu ketika di perhimpunan agung umno 2012, amacam, ni anwar ibrahim ka atau sultan sulu, ce tengok betoi-betoi, kalau masih dok kata anwar ibrahim, sah lu memang pencacai. bukan orang lain lah...ehem...ehem paham..paham la....ce tengok betoi-betoi.....jangan buta hati ya...

INI ADALAH SALAH SATU JAWAPAN KEPADA KEMELUT LAHAT DATU / SOLU / BANGSAMORO - MNLF DI SABAH : Sila baca elok elok, pencacai umno korek telingga anda dulu, dan kesat cermin mata tu bior takder habok..!

" SAYA KUATIR AKAN ADA PERANG S I V I L DISABAH KERANA ADA PULUH RIBU ETNIK BANGSAMORO / SOLU ( atau sulok dipanggil orang tempatan ) DISABAH TERUTAMANYA DI LAHAT DATU / KUNAK / SEMPORNA - Kata Ketua bangsamoro - MNLF - Haji Gapul Hajirul yang dipetik daripada PHILIPINNE STAR NEWS.

Ada diantara gambar ini telah dikirimkan oleh Rakan / Sahabat Yob di Sabah berkaitan Haji Gapul Hajirul iaitu Ketua Bangsamoro yang bersaudara dengan orang orang Solu disabah, Gambar ini juga adalah dari Album rakan Yob dimana Ketua MNLF serta Sultan Solu menjadi jemputan Khas Persidangan UMNO baru baru ini.

#pen drive gua hilang, ini mesti kerja anwar ibrahim!!!



Blog Pakatan Rakyat