Labels

Monday 11 March 2013

Mahathir Kantoi......

Mahathir atau lebih dikenali madey kutty memang banyak kesan sejarah dan ketaksubkan para penyokong-penyokongnya, ada yang katakan beliau bijak, berani, tangkas dan hero dan juga membawa kejayaan untuk negara. Tetapi sebaliknya mereka yang tertaksub itoh sedar tidak sedar mereka di kencing hidup-hidup oleh beliau iatu madey kutty@mahathir. 

Sejarah-sejarah madey kutty@mahathir yang di maksudnya oleh penyokongnya ialah : 

1.Depa kata mahathir orang yang berpengaruh dan ramai sokongan rakyat sama ada didalam negara dan parti.

Hakikatnya : Beliau bila nak mengekalkan kuasa tampuk pemerintahannya beliau main kotor, buat projek IC, bagi IC kat pendatang untuk undi beliau, berapa ramai timbalan perdana menteri dan naib presiden Umno yang beliau telah pecat, setiap kali menang bertanding bila bertandng dalam pemilihan Umno, Mengambil tempat tun hussein onn secara biadab tanpa bertanding, macam jib ambik tempat paklah la, jib dapat mandat bukannya dari rakyat, tapi curi mandat dari paklah, paklah menang besar pada pru11 sebab bonus membebas datuk seri anwar ibrahim, madey takut bertanding dengan anwar ibrahim sebab dia sedaq anwar lebih berpengaruh daripada beliau, untuk mengekal dan menyekat kemaraan datuk seri anwar ibrahim, beliau dengan tangkas menfitnah DSAI kononya anwar itoh agen asing, homosex dan mengguna dana asing sehingga menyebabkan ekonomi malaysia merudum. Anwar ibrahim dalangnya...padahal madey kutty@mahathir yang mengambil dana asing untuk kepentingan kroni lepas tu spin kata anwar.

2.Depa kata madey kutty@mahathir berjaya memajukan negara, mambangun negara, 

Hakikatnya : Hakikatnya dimana negara-negara seperti korea, thailand, filipina, jepun, dan negara-negara yang mempunyai peruntukan, hasil-hasil negara  juga mampu membangunkan negara-negara mereka masing-masing tanpa adanya madey kutty@mahathir yang sangat dibangga-bangga oleh penaksubnya. Lain la seperti negara-negara afrika yang miskin dan akibat perang saudara, sebab depa takdak peruntukan, kalau madey@mahathir perintah kat sana pun belum tentu dapat membangun negara tersebut, dah takdak peruntukan, mana nak cari duit untuk majukan negara? takkan nak buat pinjam IFM kot. buat tambah hutang ja, buat susahkan rakyat ja, dan mulalah nak guna cukai tu cukai ni nak cari duit untuk bayar kembali hutang negara. Kalau sapa-sapa perintah pun mereka mampu memajukan negara, mengembangkan ekonomi negara sebab ada peruntutkan, sebab negara-negara ada hasil masing-masing, negara maju sebab negara ada hasil, ada peruntukan bukanya ada seseorang. Madey yang dikatakan memajukan negara dengan bangunan-bangunan pencakar langit, litar sepang, pronton. semua itoh boleh kat sapa? boleh kat kaum kerabat dia, boleh kat kroni-kroni, menara klcc tu hak sapa? hak rakyat? orang kita nak pi berniaga kat situ pun kena halau. 

Bangkok..tanpa mahathir pun lebih maju. harga kawalan murah walaupaun minyak disana terlalu mahal.

Ini singapore, singapore berasal dari mana? tanah melayukan? sekarang bukan lagi berada didalam tanah melayu, bukan lagi diperintah umno, madey kutty@mahathir ada sana tak? xdakkan...tetapi mereka juga mampu membangun. gaji sana mahal, harga kawalan juga murah, malah rakyat malaysia pun lebih suka bekerja disana sejak dari zaman madey kutty@mahathir seorang perdana menteri lagi.

3.Depa kata madey kutty@mahathir hero, pernah hantar askar dan komando menyelamat orang bosnia yang dizalimi pengganas serb, cai-cai umno kata pemimpin dunia termasuk presiden amerika takut kat madey kutty@mahathir...tapi....


Hakikatnya : mac 2003 Amerika syarikat dibawah pentadbiran george w.bush telah melancarkan serangan terhadap iraq sebuah negara islam, mana madey? yang dikatakan berani tu? awat dia tak pi bersuara marah bush? palestin ditindas bertubi-tubi oleh zionis..ribuan rakyat palestin terkorban akibat diserang israel zionis, mana madey yang dikatakan berani tu? cakap madey digeruni, ditakuti. tapi dia diam seribu bahasa semasa iraq diserang, palestin di tindas, afghanistan diserang. itohlah gua kata. pencacai umnobongok ni bercakap berlandaskan auta terlebih.

4.Dulu madey kutty@mahathir sumbat datuk seri anwar ibrahim didalam penjara sungai buloh, dahlah sumbat anwar, sepak terajang anwar lagi, lepastu kecoh mata anwar ibrahim lebam akibat dibelasah, madey kutty@mahathir kata anwar tumbuk mata sendiri.


Hakikatnya :  Akhirnya madey kutty@mahathir kantoi, bekas ketua polis negara ketika itoh tan seri rahim noor mengaku menumbuk mata anwar...haaa...ce tengok ce tengok...

Rahim Noor


Kemudian kecih satu video rakaman pengakuan mahathir mengatakn anwar ibrahim dizalimi. cai-cai umno menggelabah lepas tu spin kata mahathir perli ada yang kata mahathir dah nyanyuk ada juga kata video tu telah di edit.  kah kah kah kah....tang hangpa semua betoi...ingat rakyat bengap dok bawah tempurung woi...ingat rakyat keblulo sangat nak baca utusex, berita hairan, kosmotaik tu.!!

5.Dok spin kata DAP hina islam lah, halang azan berkumandang kat pulau pinang.

Hakikatnya : Ni..gua dah berapa kali pi pulau pinang, gua masih dok denar lagi azan. itoh membuktikan hangpa tu spin terlebih, dulu kata DAP kalau dapat pulau pinang masa pru12, cai-cai Umno kata DAP nak bawak terus pulau pinang keluar dari malaysia. Sekarang sudah 5 tahun pru12 berlalu, pulau pinang sentiasa didalam negara, malah gur-guru kafa elaun dinaikkan, pelaburan semakin meningkat.

Mahathir hina hudud, tapi cai-cai jadi bisu, buat tak tahu apa-apa, anggap seperti semut.

6.Madey kutty@Mahathir mensyaratkan sesiapa yang ingin menyertai Umno, mestilah bukan dari kalangan yang bijak pandai dan cerdik, madey menyekat golongan cerdik untuk mentertai Umno.

Hakikatnya : Senang madey nak kencing ahli-ahli Umno, sebab tu madey dapat memerintah negara selama 22 tahun sebab setiap kali menang tanpa bertanding sebab ahli-ahli bawahan kena kencing. Hebat sungguh madey setiap kali ada pemilihan Umno mesti menang tanpa bertanding, Padahal dia berkuasa didalam parti, dia presiden. dia boleh menghalang sesiapa sahaja untuk bertanding dengannya, seperti pencabar utama iatu datuk seri anwar ibrahim. lihat perilaku beliau terhadap datuk seri anwar ibrahim, beliau menjadi mangsa fitnah, hina dan dizalimi. Orang yang selalu dizalimi dan sudah biasa didalam kesusahan adalah memang paling sesuai menjadi peimpin negara. Nabi pun bersusahpayah untuk membetul keadaan.

Tonton video ini apa yang bapa kemerdekaan tunku abdul rahman kata, video ini memang tak kan terlepas sebelum kewujudan internet, madey memang takut ahli-ahlinya menonton video ini, tetapi di zaman ICT, akhirnya video yang madey takut ini akhirnya tersebar dan telah di upload ke laman web perkongsian video iaitu youtube.


7.Dulu pilih paklah sebagai timbalan perdana menteri untuk menggantinya...

Hakikatnya : Dia dengan jib buat plan untuk pedajal paklah, Akhirnya paklah kecundang sebab jib curi mandat dari paklah, kerana sayangkan kak mah. paklah dikatakan seorang PM yang paling lemah, lemah pun bukan sebab apa..lagi satu menantunya dok buat taik, sampai imej paklah jadi teruk angkara menantunya..jadi...lemah paklah kerana paklah tak ikut telunjuk madey kutty dan jib. yang tu ja. buktinya paklah patuh tuntutan BERSIH 1.0 tetapi yang sebahagian sahaja yang paklah mematuhi, nak menerima kesemuanya tak boleh sebab ada jib dan madey kot belakang yang dok kacau dia...kerana kepatuhan paklahlah UmnoBN kena tsunami politik pada pru umum ke 12 tahun 2008, UmnoBN hilang 4 negeri, kalah teruk dikelantan...

#Mustapa kamal artartuk yang jahat tu pun, tetapi sehingga ke hari ini masih ada pemuji-pemujinya...


Blog Pakatan Rakyat