Labels

Saturday 21 January 2012

Samseng UMNO Buat Kecoh : A.B.U Asal Bukan UMNO Di Jalan Kebun


Ohhhh....Video Terkini Pergaduhan Yang Dicetuskan Penyokong "geng takdak akai" Semasa Ceramah ABU Oleh Hj Mohd Sabu Di Jalan Kebun Malam Tadi...tindakan geng-geng setan tersebut hanya diperhati oleh pihak polis sahaja tanpa sebarang tindakan diambil, malah polis UMNO hanya mampu menasihati supaya ceramah hj mohd sabu tersebut dihentikan.

Ini menampakkan pihak polis begitu berat sebelah dan lebih menitik berat terhadap Puak-Puak setan UMNO yang membuat kecoh dikawasan ceramah tersebut. mungkin inikah cara-cara strategi plan oleh UMNO untuk menggagal setiap ceramah Pakatan Rakyat menjelang pru13 yang semakin dekat ini. dengan plan beginilah cubaan UMNO untuk menyelamatkan pekong busuk mereka daripada terus tersebar kepada umum/rakyat.

Malah tindakan ganas yang dilakukan oleh puak-puak setan UMNO memberi impak besar kepada peniaga-peniaga melayu akibat kerosakan yang dialami mereka berikutan kekecohan tersebut dan ada juga yang tercedera akibat tindakan ganas puak-puak setan itu termasuk sanggup menerjah motosikal masuk ke dalam dewan.

Tindakan ganas puak-puak setan UMNO ini harus dihentikan serta-merta termasuk berhenti menjadi kuda tunggangan UMNO. Pakatan Rakyat harus menggesa siasatan dijalankan dengan segera supaya tindakan ganas puak-puak setan UMNO ini di dakwa atas sebab-sebab keganasan yang dilakukan mereka. 

psst...Ini salah satu plan UMNO untuk menggagal ceramah PR menjelang pru13. InsyaAllah usaha jahat mereka itu akan gagal segagalnya.

Blog Pakatan Rakyat